Solicitarea Curierului de Garanţie

Condiţii generale

Artorange Kft nu garantează operarea permanentă fără erori a produselor cumpărate de Dvs.

Produsele - fără alte informaţii - sunt produse pentru uz birotic şi uz casnic. Proprietarul este responsabil de asigurarea parametrilor necesari pentru funcționarea normală (de exemplu, alimentarea cu energie, ventilația adecvată, temperatura, umiditatea, instalarea corespunzătoare).

Curierul de garanţie este un serviciu a Artorange Kft, prin care, produsul presupus defect, livrat la domiciliu este transportat înapoi gratis prin curierul contractat, după care la sfârşitul administraţiei – în cazul în care produsul şi administrarea corespund condiţiilor necesare- sunt livrate gratis înapoi la cumpărător.

După ce sau scurs cele 3 zile lucrătoare de la data cumpărării, refuzăm curierul de garanţie în cazul în care produsul are service de garanţie proprie de producător.

Cele mau multe imprimante, notebook-uri şi monitoare au serviciu de garanţie efectuată de către producător, cu curier propriu sau contractat. În acest caz, administrarea garanţială poate fi semnificativ mai scurtă. Aceste produse au, în general, certificat propriu de garanţie. În alte cazuri putem afla mai multe informaţii sunând la numărul central a producătorului, sau după registrare pe pagina acestuia. Ataşarea unei copii xerox a facturii este, în general necesar. Dacă este necesar, adresa de e-mail [email protected] oferă asistenţă suplimentară.

Solicitare

Puteţi solicita curierul de garanţie prin pagina https://iponcomp.ro/.

O cerere este valabil pentru un singur produs.

În cazul, în care vreţi să returnaţi mai multe produse, este nevoie să solicitaţi curierul separat pentru fiecare produs, fiindcă cursul administraţiei poate diferi şi în cazul produselor identice. Este important, să nu trimiteţi un produs fără notificare, fiindcă nici Dvs. nici noi nu putem dovedi existenţa sau că acesta ar fi intactă, şi va invalida serviciul de Curier de Garanţie.

Curierul vă va căuta in ziua aleasă de Dvs între orele 9-17. (Ora exactă este determinată de curier, şi noi nu putem modifica acesta)

Descrierea problemei:

Vă rugăm pentru rezolvarea rapidă a problemei să faceţi o descriere a defecţiunii cât se poate de precisă. Detectarea rapidă a problemei rezultă în prescurtarea timpului de rezolvare.

Produsul va fi testat după descrierea Dvs. Descrierile „nu este bună”, „este stricată”, „nu merge”, „nu porneşte” sunt deficiente, şi pot prelungi timpul de administrare. Dacă nu este constatată nici o defecţiune după descrierea Dvs., vom factura o sumă de testare. Pentru produsele returnate fără descriere serviciul este invalid.

Defecţiunea este considerat raportată, după ce certificatul de garanţie şi o copie a facturii sunt prezentate, deci produsul este identificat, şi am primit o descriere despre defecţiunea posibilă.

În cadrul administraţiei, produsele, componentele şi documentele prezentate devin proprietăţi a Artorange Kft, şi nu sunt restituite la cumpărător.

Garanţia nu este valabilă în cazul produselor alterate pentru a preveni stabilirea garanţiei.

Documentaţie

Dacă este posibil, nu folosiţi certificatul de garanţie şi factura originală. O copie xerox este de ajuns, cu excepţia cazului în care noi vă rugăm, să prezentaţi documentele originale.

În ambalajul produsului vă rugăm, să adăugaţi o copie a certificatului de garanţie şi a facturii. În cazul în care produsul are un certificat de garanţie efectuată de producător (imprimantă, monitor, notebook, etc.), trimiteţi certificatul original.

Ambalajul

Este necesar ca produsul expediat să fie trimis cu toate accesoriile, împreună cu cutia originală, care la rândul lui să fie împachetat ca etichetele curierului să nu fie pusă pe ambalaj, şi să protejeze conţinulul acestuia.

În cazul a mai multor produse, vă rugăm a asigura izolarea separată a produselor ca să nu se producă daune interne în timpul transportului. În cazul daunelor provenite din ambalarea incorectă a produselor nu ne asumăm responsabilitate. Este practic a ţine coletul în care a venit, şi a o trimite înapoi în aceeaşi ambalaj. Nici plicul de plastic al curierului, chiar dacă este cu folie cu bule, nu este suficient pentru protecţie. Vă rugăm ca produsul să fie în toate cazurile ambalat robust. Asigurarea ambalării corecte este responsabilitatea expeditorului. Curierul nu are ca sarcină verificarea ambalajului sau conţinutul coletului. În caz că aveţi întrebări, colegii noştrii vă stau la dispoziţie.

În cazul în care configuraţia nu este asamblată cu cooler-ul din fabrică, vă rugăm a vă asigura ca să ajungă intact, sprijinit în interior (de peretele carcasei) cu hârtie,folie cu bule, sau orice material aplicabil, sau trimiterea separată cu ambalaj conform.

Pachetul trebuie să fie adresat la:
Artorange Kft., 1134 Budapesta, Str. Tüzér Nr.13.

Renunţare şi termeni

Produsele preluate de către Curierul de Garanţie ajung la Artorange Kft. într-un interval de 2-5 zile lucrătoare. Timpul administraţiei este calculată de la această dată, deci de la înregistrarea în sistem.

Produsele livrate la noi de Curierul de Garanţie sunt returnate tot de acesta. Curierul la preluare nu va duce un produs de schimb.

Curierul de Garanţie este un serviciu de comfort. Solicitarea Curierului pentru administraţie garanţială nu este obligatoriu. În cazul solicitării Curierului de Garanţie, aveţi grijă ca produsul să ajungă înapoi înainte de expirarea termenului de garanţie. Nu este posibil solicitarea Curierului de Garanţie înainte de mai puţin de 5 zile de expirarea termenului. În acest caz, produsul trebuie returnat printr-o altă modalitate.

În cazul plângerilor legitime Curierul de Garanţie este gratuit. În cazul în care produsul este dovedit perfect, vom factura preţul dublu a livrării la domiciliu, deci vă rugăm să vă asiguraţi de defecţiune, şi de cauza acestora.

Informaţii despre categoriile de produse

Dacă cardul de memorie este defectiv într-un aparat external (deci nu Sisteme Pc), vă rugăm indicaţi tipul EXACT a dispozitivului cu care a fost folosit.

Dacă memoria este defectivă, indicaţi şi procesorul folosit la timpul defecţiunii. În cazul unui KIT indicaţi modulul defectiv – dacă ştiţi care este acesta - , astfel prescurtând timpul de administrare.

În cazul plăcii de bază cu socket LGA vă rugăm să aşezaţi înapoi plăcuţa protectoare din plastic. Îndeplinirea acestuia este o condiţie a administraţiei.

În cazul de administrare garanţială la Cartuş, Toner, etc. Vă rugăm să adăugaţi şi o paginaă de test.

În cazul plăcii de bază. Vă rugăm să trimiteţi şi plăcuţa din metal pentru carcasă, fiindcă acesta este necesar pentru instalarea corespunzătoare, şi fără acesta, administrarea garanţială nu este posibilă. Este important, să fie ambalată separat, fiindcă la transport poate cauza daune în placa de bază, şi astfel poate invalida termenul de garanţie.

În cazul unui monitor cu garanţie pixel vă rugăm să specificaţi locul exact a defecţiunii, (ex. colţul din stângă de jos) şi defecţiunea (ex. albastru luminos fără roşu).

Dacă vreţi să citiţi mai multe despre Curierul de Garanţie, click aici: Curier de Garanţie iPon

Pentru a solicita Curierul de Garanţie, vă rugăm să intraţi în profil. Dacă încă nu aţi registrat, click aici pentru Registrare.

Pentru cererea curierului de garanţie, vă rog a vă loga!
Dacă nu sunteţi încă înregistrat, vă rog a vă înregistra pe pagina următoare: Înregistrare