Întrebări frecvente

1.1 Cum pot comanda?
-Cel mai simplu este prin webshop-el nostru, la care trebuie doar să faci o rapidă înregistrare. La comenzi vă rugăm a furniza un număr de telefon valid pentru a vă putea contacta în caz că curierul nu vă găseşte la adresa de livrare.

 

1.2 Cum functionează webshopul?
-Pasuri: a. în webshop alegem produsele dorite, după care prin iconul "coş" le punem în coş, aşa în partea dreaptă apare coşul nostru cu produsele alese. Coşul nostru ne arată cantitatea produselor şi preţul net. b. dacă am ales toate produsele dorite, în coş să apăsăm butonul "comandă" c. acuma apare "verificare coş" aici putem modifica numărul de produse comandate, în acest caz trebuie să folosim butonul "calculează din nou". Dacă totul este în regulă, folosind butonul "mai departe" trecem mai departe. d. apare comanda finală şi taxa transportului. La "total plată" apar preţurile finale a produselor comandate şi taxa transportului. Putem alege dacă dorim o confirmare prin e-mail. La "observaţii" putem da alte informaţii, de ex. când preferaţi ca produsele să fie livrate, aveţi nevoie de mai multe facturi, etc. e. apasând butonul "cumpăr" livrăm comanda, la care o să primiți un răspuns automat.

 

1.3 Cum pot modifica cantitatea comandată?
-în coş apasând butonul "comandă" putem modifica cantitatea comandată şi folosind butonul "calculează din nou" trebuie validat.

 

1.4 Cum pot prelua comanda?
-Comanda se poate prelua prin transport la domiciliu.

 

1.5 De unde pot să ştiu că comanda mea este activă?


-După fiecare comandă, pe adresa trecută la înregistrare trimitem un e-mail de răspuns, este un mesaj generat automat de serverul nostru şi în maxim jumătate de oră acest e-mail ajunge la cumpărător.

1.6 Dacă comand un produs când pot intra în posesia lui?
-De obicei este indicat timpul de livrare la fiecare produs. În general, produsele pot fi expediate prima zi după comandă. În fiecare caz (şi in cazul excepţiilor), timpul este indicat sub descrierea produsului. Timpul de livrare la domiciliu este de 2-3 zile lucrătoare.

 

1.7 Atâtea produse, şi le pot prelua după o zi la comandă?
-Da, datorită sistemului nostru logistic sofisticat este posibil.

 

1.8 Cum plătesc?
-Prin ramburs, sau cu transfer bancar în avans.

2. Livrare la domiciliu:

2.1 Cât ma costă?

Livrarea are o valoare unică de 29 RON (preţ net).

 

2.2 Când ar fi livrarea?

Produsul se livrează la data aproximativă prezentă pe pagina produsului. În cazul în care sunt mai mute produse, cu data de livrare diferită, coletul se trimite când ajung toate produsele.

 

2.3 Ce înseamnă curier de garanţie?
-Curierul de garanţie este un serviciu gratuit al firmei Artorange Kft, în cadrul căreia curierii noştrii transportă gratuit produsele cu probleme garanţiale înapoi la firmă şi după rezolvarea problemelor înapoi la dumneavoastră.

 

2.4 Cum pot solicita curierul de garanţie?
-Solicitarea curierului de garanţie se poate doar prin completarea formularului de pe pagina principală şi prin acceptarea condiţiilor cu privire la curierul de garanţie.

 

2.5 De ce date am nevoie pentru solicitarea curierului de garanţie?
-Aveţi nevoie de următoarele date: numele produsului, problema remarcată, numele dumneavoastră, adresa unde să meargă curierul şi un interval de timp când curierul poate prelua produsul.

 

2.6 Cum să-i predau curierului produsul care are probleme garanţiale?
-Produsul trebuie împachetat corespunzător, pe o foaie de hârtie vă rugăm să treceţi problema remarcată şi împreună cu foaia de garanţie să ne-o ataşaţi. Nu este nevoie să trimiteţi foaia de garanţie în original, este de ajuns o copie a acesteia.

 

2.7 Cât costă curierul de garanţie?
-În cazul în care produsul are defencţiuni garanţiale curierul de garanţie este gratuit, dar în cazul în care produsul nu are defecţiuni garanţiale atunci preţul este definit de producőtor/furnizor.

3. Cumpărături fără TVA:

3.1 Cum pot să cumpăr fără TVA?
- Dacă aveţi număr valid de identificare fiscală în Comunitatea Europeană, puteţi cumpăra fără TVA prin webshopul nostru, dar este necesar cererea facturii fără TVA prin email sau menţionat în menţiunea comenzii.

 

3.2 Pasurile cumpărării fără TVA
-După înregistrare pe webshopul nostru, puteţi specifica un număr de identificare fiscală. Sistemul va verifica automat acest număr, şi dacă este curect, şi activ în baza de date Europeană, sunteţi eligibil pentru factură fără TVA. Factura va fi emisă fără TVA, DOAR dacă aţi introdus la datele de facturare adresa declarată când aţi înregistrat acest număr de identitate fiscală. Puncte de lucru, alte firme sau adrese nu sunt acceptabile.

 

3.3 Este posibil preluarea în persoană?
- Nu, la cumpărare fără TVA produsele pot fi preluate numai prin livrare la domiciliu.